نکاتی که قبل از بازیابی فایل های خود باید بدانید

نکاتی که قبل از بازیابی فایل های خود باید بدانید

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که فایلی بسیار مهم را درون رایانه خود داشته باشید و بطور ناگهانی پاک شده است یا این که ویروس ها باعث و بانی پاک شدن آن فایل شده اند اما چاره کار چیست و چه کار هایی باید انجام دهیم که شانس بازیابی فایل های خود بالا برود در ادامه نکاتی را متذکر میشویم که در بازیابی داده ها بهتر است رعایت کنید و درباره این فرایند باید بدانید.

بازیابی داده ها از روی دیسک سخت و فرایندی پیچیده ای دارد اما در صورتی که این نکات را رعایت کنید احتمال بازیابی دیتا هایتان بیشتر میشود و البته لازم به ذکر است در این فرایند موارد زیادی دخیل هستند !

1-در صورتی که فایل های خود را از روی یک درایو خاصی پاک کرده اید و یا این که اشتباها درایو را فرمت کردید به هیچ وجه بعد از آن در درایو مورد نظر فایلی قرار ندهید چرا که این کار باعث میشود داده های قبلی پاک شده در دفعه قبلی بسیار سخت بازیابی شود و احتمال بازگردانده شدن بقیه فایل های پاک شده کاهش میباید.

2-اگر فایل های خود را اشتباها از طریق سطل اشغال ویندوز پاک کرده اید بعد از این که سطل را خالی کردید دیگر هیچ اطلاعاتی پاک نکنید و سعی کنید با استفاده از نرم افزار های مربوطه در این بخش اطلاعات پاک شده را بازیابی کنید.

نکته:به یاد داشته باشید نرم افزار های بازیابی فایل زیادی در اینترنت موجود است اما موضوعی که مهم است به  آن توجه کنید بازخورد ها از نرم افزار مورد نظر است بسیاری از نرم افزار ها کارایی لازم را ندارند ونمیتوانند فایل هایتان را بازیابی کنند پس بهتر است سراغ بهترین های این بخش بروید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *