مجموعه جزوات تعمیر پاور

دانلود مجموعه جزوات تعمیر پاور های کامپیوتر

دانلود مجموعه جزوات تعمیر پاور های کامپیوتر

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان عزیزم . جا داره تشکر کنم از همه دوستان بخاطر استقبال خوبشون از جزوات و ممنونم از نظرات و پیشنهادات و انتقادات خوبی که برای جزوات ارائه شده در سایت به بنده و همکارانم دادین 🙂

مجموعه ی تعمیر پاور های کامپیوتر که در سایت ارائه شده بود و چند وقت پیش تمام جلسات ان ارائه شده و تکمیل شده اند که در اختیار مخاطبان عزیز پرشین ریپیر قرار گرفت. این مجموعه جزوات سعی بر آموزش تعمیر پاور های کامپیوتر که اساس کارکرد آنها مبدل های dc-dc سوئیچینگ میباشد را بصورت هرچه تخصصی تر و تا حد امکان ساده و قابل فهم در اختیار دوستان و همکاران عزیز قرار گرفته است.

با توجه به اینکه خیلی از دوستان درخواست تخفیف برای خرید جزوات در وب سایت داشتند ،امروز در اینجا تصمیم گرفتیم برای مدت زمان محدودی تخفیف 40 درصدی برای مجموعه جزوات تعمیر پاور در نظر بگیریم.

دوستانی که قصد خرید کامل جزوات تعمیر پاور را دارند میتوانند با هزینه ی کمتری خرید خودشونو انجام بدن . این مجموعه که شامل جلسات سوم ، چهارم ، پنجم و ششم (دو جلسه ی اول تعمیر پاور و جلسه دوم تعمیر پاور بصورت رایگان در سایت قرار گرفته اند) بوده و میتوانید با تخفیف 19 درصدی خریداری نمایید .

سر فصل های تعمیر پاور های پی سی

برای اطلاع از سرفصل های هر جلسه و کسب اطلاعات بیشتر برای هر جلسه از طریق لینک های زیر میتوانید به جلسه مورد نظر خود مراجعه نموده و اطلاعات هر جلسه را برسی نمایید.

مبلغ کل جزوات برابر با  31500  تومان میباشد که در اینجا میتواند با مبلغ 25000 تومانخریداری نمایید.

برای دانلود این مجموعه جزوات از طریق لینک زیر اقدام نمایید

42 پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      سلام و وقت بخیر. سوالتون خیلی کلی هست با این حال امیدوارم مفید واقع شوند .
      روشن نشدن پاور علل مختلف میتونه داشته باشه در ابتدا چک کنید ولتاژ استندبای را دارین یا خیر . در صورتی که استندبای نداشتین مدار ورودی و قسمت هات پاور یعنی یکسوسا ها،خازن های صافی ، ماسفت سوئیچ مربوطه، دیود شاتکی مربوطه و … چک شوند.
      در صورتی که استندبای دارین ای سی کنترلر دستگاه ، ماسفت های سوئیچ قدرت ، چک ها، یکسوساز های خروجی قدرت چک شوند.
      سوالی بود در خدممتتون هستم.
      سپاس

      پاسخ
  1. کمال
    کمال می گوید:

    سلام . بله ولتاژ استند بای را دارم که توضیح کامل فرموید.
    من میخواستم جزوه شما را خریداری کنم فقط نمیدونم دست نویس هست یا تایپی . و آیا علاوه بر توضیحات آشنایی با قطعات پاور مهمترین مشکلات و راه حل آنها را هم در در جزوه آورید چون جزوه کاربردی میخوام داشته باشم و بتونم از تجربیات شما استفاده کنم . میتونم در فصل ششم با این مطالب آشنا بشم ؟سایت تون مطالب خوبی داره و ارزش وقت گزاشتن و خوندن داره . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    پاسخ
      • رحیم حبیب زاده
        رحیم حبیب زاده می گوید:

        سلام
        من درخواست دانلود جزوه جلسه ششم را کردم و مبلغ را هم به حساب ریختم (همین الان) ولی لینک جلسه سوم را بمن داده لطفا بررسی نمایید و جلسه ششم را به ایمیل من ارسال فرمایید.

        با سپاس
        حبیب زاده

  2. م سی
    م سی می گوید:

    باسلام خدمت شما آقاسبحان عزیز.من کتاب مرجع تخصصی تعمیر و عیب یابی منبع تغذیه سوئیچینگ نوشته ژاستین یانگ را خریداری کردم اما هیچ کمکی بهم تو تعمیرات نکرد.میخام بدونم فایلهای آموزشی شما مشکلمون را حل میکنه؟

    پاسخ
  3. عبدالله بنده خدایی
    عبدالله بنده خدایی می گوید:

    داداش من این جزوه هاتون رو تهیه کردم…. اصلا هم ساده توضیح ندادین.. متاسفانه طوری توضیح دادین که انگار با یه حرفه ای دارین توضیح میدین.. داداش مبتدی جماعت خیلی از اون اصطلاحاتی که شما توضیحش ندادین که اصلا چی هست؟ رو نمی دونه.. این باعث دلسردی میشهدوما در مورد تست ولت های خروجی پاور… داداش دستت درد نکنه یه تستر تهیه کنیم و خلاص؟ بقیه روشها رو توضیح نمی تونید بدین؟خب این ک صحیح نیس.. شاید خیلیا نمی تونن صد تومن هزینه کنن برا تستر.. باید روش مولتی متریشو حداقل میگفتین. ماشالله هر جا ایرادی میگفتین بعدش میگفتین درجا همه قطعات اون قسمت تعویض بدون تست… دوباره و دوباره باز یجا دیگه همینو گفتین.. این صحیح نیس.. جای دیگه ای بجز مقاله شما ندیدم همچین چیزی گفته باشن.. میشه دونه دونه تست کرد.. نه که کل یه بخشو عوض کرد.. نه به صرفه است نه منطقی.بهرحال بی انصاف نباشم برام مفید بود البته چون قبلش کلی مقاله و مطلب از سایتهای مختلف خونده بودم ولی در اموزش های اینده تون لطفا دقت کنید مبتدی رو درکش کنید. یا حق

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      سلام عبدالله عزیز
      ببین خب مطمئنن جزوه برای افراد مبتدی نوشته نشده و باید پیش زمینه الکترونیک در حد مبتدی وجود داشته باشه با این حال در لابلای جزوات و مباحث هر قسمت سعی شده تحلیل مدارات اون قسمت گفته بشه که فکر میکنم تحلیل مدارات و جلسات قبل از تعمیر و عیب یابی رو مطالعه نفرمودین .
      برای مورد دوم بهترین حالت و ساده ترین حالت گفته شده و موارد دیگه ضریب اطمینان پایینتری دارند با این حل روش استفاده هر کدام از موارد مربوطه برای تست و عیب گفته شده.
      برای مورد سوم هم که فرمودین همه ی قطعات ببینید در عیب یابی اولین کار و مهم ترین کار مشخص کردن محدوده عیب هست که روش آن بیان شده بعد از ان هم شما باید بتونید قطعه معیوب رو پیدا کنید که برای این مورد هم مرحله به مرحله توضیح داده شده که چطور قطعه معیوب رو تشخیص بدین بصورتیکه اولین قطعه ای که تعویض شده به احتمال بسیار زیادی معیوب و خراب بوده باشه.
      البته ممنونم از نظر خوبتون و تلاشمون در لانچر این هست که موارد به ساده ترین شکل ممکن توضبح داده شوند .
      اگر از خرید خود ناراضی هستید و احساس میکنید توضیحات محصول با محتوای محصول باهم مغایرت دارند لطفا از قسمت تماس با ما یک ایمیل ارسال کنید و شماره تماس و ایمیل و شماره کارت و شماره پیگیری خرید خود را ارسال کنید تا مبلغ خرید شما عودت داده شود.
      سپاس

      پاسخ
  4. امیر
    امیر می گوید:

    عرض ادبنمازه روزه هاتون قبولمن خیلی علاقه دارم این دوره رو تهیه کنم اما حقیقتش هزینه دوره رو ندارم.البته میدونم 25 تومن پولی نیست(شاید پول 2 تا بسته ادامس شما باشه) اما من همین مقدار رو هم ندارم که بتونم این دوره رو تهیه کنماگر براتون مقدور هست این دوره رو در اختیار من بزارید تا بتونم مطالعه کنم.قول میدم به محض اینکه تونستم کل هزینه دوره رو تقدیمتون کنمممنونم

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      دوست من سلام امیدوارم حالت عالی باشه و نماز روزه شما هم قبول.
      موردی که فرمودید بسیار خرسند خواهم شد اگر بتوانم کمکی هر چند ناچیز در جهت پیشرفت شما داشته باشم . برای دانلود فایل به علت اینکه دوستان دیگه خرید انجام دادند و از بابت آن هزینه پرداخت کردند اگر بخواهم تخفیف خاصی در نظر بگیرم یا رایگان در اختیار دیگر دوستان قرار دهم حق دیگر دوستانی که مبلغ پرداخت کردند ضایع خواهد شد .
      ولی کمکی که من میتونم انجام بدم تا بتونید کسب درامد کنید و چندین برابر مبلغ این جزوه را بدست بیاورید این هست که میتونید با روش های موجود مستقیم با خودم در ارتباط باشی و هر جا در کار به مشکل برخوردی میتونم راهنمایی و کمکت کنم تا بتونی مشکل را رفع کنی . برای این منظور از قسمت تماس با ما ایمیلی ارسال کن تا شماره تماس یا ای دی جهت ارتباط ارسال کنم خدمتتون
      سپاس

      پاسخ
  5. میلاد زارع
    میلاد زارع می گوید:

    سلام بنده تازه وارد یک کارخانه شدم که دارای نمایندگی های زیاد وتعداد زیادی کامپیوتر داره برای تعمیرشون پاورها کلا قسمتای مختلفش بنظر شما چه جزواتی از شما بخرم که در محل کارم بتونم بدردم بخوره لطفا راهنماییم کنین ممنونم

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      سلام میلاد عزیز
      برای تعمیر پاور ها با همین جزوه میتونید به راحتی شروع به تعمیر پاور ها کنید کافیست بعد از مطالعه مباحث پایه از مواردی که در قسمت ششم گفته شده کمک بگیرید و عیب ها را طبق جزوه رفع کنید
      سپاس

      پاسخ
  6. محمد313
    محمد313 می گوید:

    باسلام،فایل رو خریداری کردم ولی از جلسه سوم به بعد داخل فایل زیپ هست،جریان چیه؟

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      سلام محمد عزیز
      جلسات اول و دوم بصورت رایگان در وب سایت ارائه شدند که براحتی میتونید مطالعه فرمایید
      لینک هر جلسه در همین پست قرار داده شده
      سپاس

      پاسخ
  7. مهدی
    مهدی می گوید:

    باسلاممن خودم تعمیرکار پاور هستم وعمده مشکلم تو تعمیر پاورهای سری eu/he/sp گرین هستش ، آیا تعمیر این مدل پاورها هم داخل جزوه آموزش داده شده ؟

    پاسخ
  8. مرتضی
    مرتضی می گوید:

    با سلام ، پاور بنده کار میکنه ولی سیستم بعضی وقتا ریست میشه ، سیم سبز ولتاژش تقریبا ۲.۵ هست میتونه بخاطر این باشه؟ پاور گود رو چطوری تست میکنن؟

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      مرتضی عزیز سلام
      ریست کردن نمیتونه از ولتاژ پایین سیم سبز باشه ولی پایین بودن ولتاژ سیم سبز میتونه یکی از نشانه های خرابی پاور باشه
      پاور گود حتما باید با تستر پاور تست شود
      سپاس

      پاسخ
  9. حبیب زاده
    حبیب زاده می گوید:

    درود مهندس عزیز من یه پاور گرین 330 دارم GP330A که اول روشن نمی شد که چند ترانزیستور هیت سینک اول سوخته بود آنها را تعویض کردم و سپس چند مقاومت کنار آنها نیز سوخته بود اهم پایین باز شده بودند عوض کردم چند خازن دیگر را هم با همنوع خود عوض کردم که خراب بودند.حالا پاور را روشن می کنم ولتاژهای خروجی همه مقدار کمی دارند مثلا 5ولت 1 ولت و 12 ولت 3ولت دارند و به تدریج زیاد می شوند و پس از یک یا دو دقیقه پاور روشن و همه چیز عادی و ولتاژها نرمال می شود. دلیل چیست؟ البته من مقالات شما را هم خوانده ام و چندتا تعمیر کرده ام ولی این یکی را هرچه کردم درست نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس

    پاسخ
  10. reza
    reza می گوید:

    سلام میخواستم بپرسم جزوه شما چند صفحه اس و آیا کامل کامله ?

    پاسخ
  11. احسان
    احسان می گوید:

    سلام برادر
    ممنون از سایت و اطلاعاتی که سخاوتمندانه جهت اشنایی گذاشتید
    من خب موفق نشدم فایل صوتی ارسال کنم ایا امکانش هست جلسه ششم را بدون فایل صوتی داشته باشم؟
    قبل از جلسه یازدهم درس جلسه دوازدهم برای من ارسال شد ممنون میشم پیگیری بفرمایید

    پاسخ
  12. saman
    saman می گوید:

    سلام . خسته نباشید
    یه پاور atx دارم که سالم بود. با مولتی متر آمپراژ سیم آبی (-12) رو گرفتم.(پراب قرمز به -12 و پراب مشکی به گراند) خاموش شد. بعد دوباره آمپراژ گرفتم که اینبار دیگه کلا خاموش شد و دیگه هم روشن نمیشه.. به نظرتون مشکل از کجا میتونه باشه؟؟
    ولتاژ استندبای دارم. تمام دیود های مدار از جمله اونایی که روی هیت سینک بودن رو هم چک کردم سالم بودن.

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      درود
      برای اندازه گیری جریان دقت کنید همیشه مصرف کننده قرار بدید و اتصال کوتاه کردن امپر متر میتونه اسیب های جبران ناپذیری داشته باشه
      با این حالت احتمالا دیود ها یا رگولاتور های مسیر -12 اسیب دیده پاور باز کنید و تست های اولیه انجام دهید و نتیجه اعلام بفرمایید
      سپاس

      پاسخ
  13. saman
    saman می گوید:

    سلام و درود.
    زیر سیم پیچ ها ، نزدیک سیم های خروجی دو تا دیود بود که همونطور که گفته بودید سوخته بودن. با تعویضشون پاور روشن شد.
    ممنون از راهنماییتون.
    یه سوال فنی! گفته بودین که برای اندازه گیری جریان یه مصرف کننده بزارم، خب ، اما اونوقت جریانی که به ما میده جریان مصرفی اون مصرف کننده است (درسته؟؟!) نه جریان پاور، جریان منبع رو چطور اندازه گیری کنم؟؟؟

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      درود
      بر اساس قانون اهم و مقدار مصرف کننده مقدار جریان را حساب کنید
      هم با قانون اهم میتونید محاسبه کنید هم با قانون توان
      سپاس

      پاسخ
  14. محمد محمدزاده
    محمد محمدزاده می گوید:

    سلام و درود بر شما
    خواستم دوره شما در مورد تعمیرات پاور رو خریداری کنم اما پیغام
    (اینترنت هم گاهی وقتا خسته میشه !

    متاسفانه صفحه درخواستی پیدا نشد ☹ میتوانید از منو جستجو برای جستجو کلمات مد نظر خود استفاده کنید)
    میدهد

    پاسخ
  15. hadi
    hadi می گوید:

    سلام و عرض ادب

    چرا نمیشود این بخش رو تهیه کرد خطای 404 می دهد ؟

    پاسخ
  16. مجید
    مجید می گوید:

    سلام جناب سبحان وقت بخیر مداری دارم که از آی سی DM0565 استفاده شده وبا چک شدن مدار متوجه خرابی آی سی ۰۵۶۵ شدم ولی با ساده بودن مدار راه انداز آی سی که با تعویض این آی سی مجددا آی سی شارت میشه ولی آی سی اصلی که روی مدار بوده قطع بوده و هیچ عکس الغمی نشان نمیده . سوال ممکنه آی سی های جدید غیر اصل بوده و با استارت پاور ای سی شارت بشه و یا مدار مشکل داره

    پاسخ
  17. نوری
    نوری می گوید:

    سلام وقتتون بخیر
    مادر بورد سیستم اتصال کوتاه داره و پاور رو خراب کرده . پاور ولتاژ های استندبای رو داره و روشن نمیشه .
    کدوم قطعات آسیب دیدن؟
    سوال بعدی اینکه اتصال کوتاه مادر برد رو چطوری پیدا کنم چون به محض روشن کردن پاور . پاور یه صدای کوچیک میده و خراب میشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سبحان واحد
      سبحان واحد می گوید:

      درود
      مدل پاور را نفرمودین . تست های اولیه انجام بدین ایراد میتونه از هر قسمتی باشه راهنمایی مفیدی نمیتونم با توضیحات شما داشته باشم .
      برای تست جریان کشی مادربرد هم با تغذیه ولتاژ تزریق کنید و جریان کشی را مشخص کنید
      سپاس

      پاسخ
      • Mousa
        Mousa می گوید:

        سلام جناب مهندس
        خداقوت و تشکر از شما.
        آقا من دوره تعمیر پاور های سوییچینگ رو میخوام خریداری کنم، لکن وقتی اقدام میکنم سایت ارور 404 میده.

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *